Afbeeldingen op CleanStone.nl
CleanStone probeert de afbeeldingen zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij het werkelijke product dat u na bestelling van ons ontvangt. Twijfelt u of u het juiste product bestelt, Kunt u vrijblijvend met onze klantenservice contact opnemen.
Verzending van uw bestelling
Al onze bestellingen worden door UPS bezorgd.
Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland € 5,95 per bestelling. Vanaf €65,- inc BTW is de levering porto vrij. afleveradressen in België daar in tegen zijn 7,95 per bestelling en is ook vanaf €65,- inc BTW porto vrij.
Levertijden
Levertijden kunnen bij CleanStone op lopen tot 4 weken na bestelling. Dit is vaak het geval bij minder populaire producten en bij producten waar geen voorraad meer van is. Voorraad controle vooraf aan uw bestelling? Neem even telefonisch of per mail contact met ons op.
Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad en zijn besteld voor 14.30 heeft u in Nederland over het algemeen binnen één werkdag op kantoor of in huis.
Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Vertraging tijdens verzending
In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet UPS in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.
Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
- U heeft zelf de bestelling geannuleerd
- Het artikel is toch niet leverbaar
- Er zijn problemen met uw betaling
Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening. Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of neem even contact met ons op.
Retourbeleid
Terugzenden van artikelen
Soms kan het gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet, of om andere redenen waarom je de bestelling toch niet wilt houden. Wat de oorzaak ook is, je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren, zonder dat je hiervoor een specifieke reden hoeft op te geven.
Je hebt de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren, zolang de verzegeling niet verbroken is. Als de verzegeling verbroken is, wordt de bestelling als definitief beschouwd en kan deze niet meer worden geretourneerd. Als je besluit om gebruik te maken van je herroepingsrecht, heb je nogmaals 14 dagen om de product(en) terug te sturen.
Wanneer we de producten in goede staat ontvangen, wordt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten aan je terugbetaald. Houd er echter rekening mee dat als je bijvoorbeeld meerdere producten hebt besteld en slechts een deel daarvan retourneert, de verzendkosten niet worden vergoed. De kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen ongeveer € 7,25 per pakket. Voor de exacte tarieven kun je de website van je favoriete vervoerder raadplegen.
Bij gebruik van het herroepingsrecht moet het product, inclusief alle meegeleverde accessoires en, indien mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons worden geretourneerd.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected] . Het verschuldigde orderbedrag zal binnen 14 dagen na aanmelding van de retourzending aan je worden teruggestort, op voorwaarde dat het product in goede staat door ons is ontvangen.
Indien het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te proberen, behouden we ons het recht voor om deze waardevermindering van het product aan jou door te berekenen. We vragen je vriendelijk om zorgvuldig met het product om te gaan en ervoor te zorgen dat het goed verpakt is bij retourzending.
Let op: Verbruiksartikelen uit onze webshop kunnen alleen worden geretourneerd als de verzegeling niet is verbroken.
Wil je een product ruilen?
Wil je een gekocht product ruilen? Geen probleem! Neem contact met ons op via [email protected] . Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen van het product.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen om de bestelling voor je aan te passen. Als het pakket al onderweg is, houd dan rekening met een mogelijk langere levertijd van je bestelling.